joi, 10 noiembrie 2011

Road to somewhere.


[Bullet for my Valentine - Road no nowhere]

It's got nostalgic vibes, putting my on that wave lenght on which I can feel that air in those long ago felt emotions.

And truth is ....

I'm a great detective.

Soon I hope my condition will change.

Until then, I mst enjoy my new headphones <3

Philips :>



 Baaaaassssss!!!!

Ce inseamna sa ai cat de cat bani?

Ies pe usa casei, dau play la iPod, se aude intrerupt. Fuck, s-au stricat castile. Cat e ceasul? 9:40. Elkjøp  se deschide pe la 10. Plimba-te pana la 10. La 10 fix, intrata pe usa, 10:03 iesit pe usa cu castile cumparate.

Si imagineaza-ti ca salariul meu e un nimic. Daca as avea un salariu normal...


[Etta James - At last]

Now this is a wedding song!

[Explosions in the sky - Your hand in mine (Goodbye)]

Pågen,Copenhagen, Miss Dior Cherie and Brian.

Must.go.sleep!

Til next time,
cheers!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta conteaza. Comenteaza, te rog! :D