duminică, 14 noiembrie 2010

a 80-a postare!

Noiembrie aduce mult chef de blogging, neh?

In proportie de 80% seamana cu mine.







They she's beautiful. Am I beautiful too?

I'm working on it.

I'm slowly but surely becoming the kind of person that I can admire.

Ma simt mai sigura pe mine de azi. Meditatii la mate.

Geogra e ok.

Romana e ok.

Matematica va fi ok.

Engleza e foarte bine,dar nu excelent totusi. Poate un Cambridge.Gotta work hard on that.

Competente digitale, gotta work on that.

In rest, manetally prepared. Sunt ca un avion care e pe pista si executa manevrele pentru delocare.

Ultimele sute de metrii.

4 years later, this song is still here and the bassist is still no. 1.

*Toshiya starts to go crazy*
Kyo: Slow down!



Ale is ...

... aia copilaroasa si amuzanta, dar serioasa, exigenta si intotdeauna cu un plan bine stabilit.
... aia visatoare, dar realista pana in maduva oaselor.
... cold but warm.
... cu capul in nori, dar rationala.
... my own creation.

Ale admires strong people, charismatic people, true leaders, but with a human side too, friendly, sensible, funny, charming.

As an example, D.e.G. for me is not the music, it's the things I can learn from the stories behind those 5 people.

13 years. I raise a toast to that.
Good work, "Iron Chef"!

The electric sounds of the guitars echoing sharply leaving you feeling your heart beat loudly after letting yourself go into a wild musical moment...

This is it.

"Last song!!" The bass solo and Toshiya going crazy. Priceless. That manly attitude... show off! <3

http://www.youtube.com/watch?v=6cz9vsxYSnI&feature=related

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Opinia ta conteaza. Comenteaza, te rog! :D