marți, 7 septembrie 2010
Back on Earth
May your smile... Shine on... Don't be scared
Your destiny may keep you warm.
Cos all of the stars are fading away
Just try not to worry you'll see them some day
Take what you need and be on your way
And stop crying your heart out
Foarte adevarat. Versuri ce ma inspira, ma umplu de speranta si de siguranta ca da, voi ajunge acolo unde vreau :D
Incerc sa devin persoana care tace si le face.
Coldplay & Oasis. Trupele mele de suflet.
Coldplay - Clocks : Home, home, where I wanted to go
La radio, exact cand eram in drum spre JFK Airport
Si-n avion am vazut un documentar despre Coldplay ( live in Tokyo, sau asa ceva) unde ei insisi spuneau povestea lor si etc.
And Oasis...
Yup :D I'm gonna make it big
Drumul catre centrul lumii asteia creeate de mine o sa fie mai pe ocolite din anumite motive, daaaaaar ajung eu acolo :D
Legat de impresiile despre vacanta care s-a incheiat pe 1 septembrie ... Nu acum. It's not the time.
Now is the time to just dream and enjoy the feeling that visualization gives me.
I'm free to be whatever I choose and I'll sing the blues if I want
And Coldplay ... VIVA la Vida!!!! Live in Tokyo, by the way :>
Til next time,
Cheers mate!
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Opinia ta conteaza. Comenteaza, te rog! :D